Saptamana 2,3,4 de cresa-evolutie

A doua saptamana nu a fost mai buna decat prima, plansul incepea inca de la imbracarea de dimineata parca stia ca merge la cresa. Diminetile incepeau cu negocieri, dar niciodata nu il convingeam sa nu mai planga. Cand ne opream in fata cresei nimic nu il inbuna, plangea si mai tare. Noptile au fost continuare un calvar: se trezea si plangea cu suspine aveam impresia ca nu se mai termina.

Saptamana a treia a inceput la fel ca celelalte dar marti am inceput sa observ ca era mai linistit, dupa o conversatie cu educatoarea care m-a linistit putin am vazut ca a inceput sa doarma copilul toata noaptea fara sa tipe si sa planga. Doarme cu mine in pat , dar langa mine nu mai este cocotat la mine in brate ceea ce a fost mai bine pentru mine care nu prea m-am odihnit. Avem un grup unde zilnic se pun poze cu fiecare copil si ce se face in dimineata aceea si cand dorm. Al meu doarme in continuare doar 20 de minute,cu toate acestea nu da semne de oboseala nici la cresa dupa trezire nici cand il luam acasa. Situatia pare sa se inbunatateasca mai ales ca nu mai sta in brate la educatoare si se joaca.

Saptamana patru,diminetile sunt usoare. Dupa trezire si mic dejun plecam la cresa, fara crize la imbracare , fara crize cand ajungem la cresa. Ne dam jos , incalcat si intindem mainile la educatoare si zice "Ceau mama, ceau!''.Am rasuflat usurati, perioada aceea urata de la iceput incepe sa dispara in negura trecutului. Am inceput sa dormim cate o ora, suntem veseli dansam si ne jucam cu alti copii. Si asa a trecut prima luna de cresa...

Comments

  1. Ti-am citit povestea cumva nostalgic, eu sunt de cealaltă parte- gradinita/ familie și pot sa te asigur ca indiferent de început, pe parcurs totul devine mult mai ușor.

    ReplyDelete
  2. Treptat se obisnuieste si nu va mai fi asa greu. Pleci si tu putin mai linistita cand vezi ca cel mic este linistit! Mai sunt scene de tristete dupa vacante ... care nu sunt putine deloc :)

    ReplyDelete
  3. Sunt cu soțul meu de 7 ani fără copil, eu și soțul meu am încercat tot posibilul, dar nu am avut niciun rezultat, până când am întâlnit o prietenă de-a mea foarte bună care mi-a povestit despre Dr Dawn acuna și cum a ajutat-o, i-am explicat. totul la Dr Dawn acuna dupa ce am contactat-o ​​pe Whatsapp, a promis ca ma ajuta, mi-a dat niste instructiuni pe care le-am facut perfect, spre surprinderea mea am ramas insarcinata la 2 saptamani dupa ce m-a ajutat si acum am un copil frumos acum, toate datorită Dr. Dawn acuna, contactați-o pentru o soluție rapidă la problema dvs.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei să vindeci vreo boală.
    *Dacă vrei noroc în viața ta.
    *Dacă doriți să opriți avortul spontan și altele,
    : e-mail { dawnacuna314@gmail.com}
    Whatsapp: +2348032246310

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Am inceput cresa, saptamana 1....

Buna, eu sunt......