Am inceput cresa, saptamana 1....

    Copilul meu este sociabil mi-am zis in gand cand a implinit 1 an! Si tare mult m-a bucurat cand il vedeam mergand in brate la straini , la familie si a durat pana pe la 1 an jumate cand a inceput sa nu mai fie la fel de sociabil. Am observat la inceput doar asa in trecere pana cand a fost evident:nu isi mai vedea bunicii decat odata la cateva saptamani, asa ca nici nu se simtea atras de ei. 
    Am zis ca este o faza, trece dar iata ca a venit vremea sa mergem la cresa. Emotii multe mai ales din partea mea, el la prima vizita nu a realizat ce se intampla nici macar in momentul in care am plecat nu a schitat nici un gest doar am vazut tristetea din ochii lui. Mie mi-a fost dificil, dar cred ca lui i s-a parut o despartire groaznica...a plans putin mi-a zis educatoarea cand l-am luat, dar nu mi-a dat drumul din brate  abia l-am calmat sa il pun in scaun. Pe drum s-a calmat si a povestit in limba lui cum a fost (s-au cel putin asa am eu impresia), acasa a inceput din nou sa se agite si sa planga. La 19 l-am pus sa doarma la el in camera, pana la ora 23 liniste ...a inceput sa planga, asa ca l-am luat cu noi in pat. A adormit printre suspine , un somn agitat dimineata am simtit pe el ca nu s-a odihnit era suparat. Nu a zis nimic cand l-am imbracat, am incercat sa ii povestesc ca mergem la copii sa ne jucam..nu a schitat nici un gest. Pe drum a privit lung pe geam, am oprit masina si am intrat in cresa , cand a vazut unde este a inceput sa planga. Imi venea sa ies pe usa cu el, sa mergem acasa sa fim noi doi toata ziua dar gandul a zburat rapid..trebuie sa fiu realista, asa ca l-am incaltat si dat educatoarei. Am iesit pe usa fara sa ma uit inapoi, m-am asezat in masina si am plans...in urma am lasat bebelusul meu care desi este un baietel in devenire pentru mine va ramane tot bebelus. A ramas plangand in bratele educatoarei, este trist dar din pacate este o realitate cu care cred ca ne confruntam foarte multi: trebuie sa muncim pentru ca nu ne-am nascut bogati! Seara istoria se repeta somn si plans cu suspine asa ca l-am luat la noi in camera, mi s-a parut asa de straniu mai ales ca el doarme singur in camera lui in patut de la 9 luni dar am decis sa nu il lasam sa sufere. Intre timp a devenit stapanul patului mare, si doarme cu mine. 
     A urmat ziua 3 , a fost linistit pana am oprit masina in fata cresei cand a vazut unde este a inceput sa planga si sa imi zica "mami nu", am rezistat si l-am lasat din nou. Din a patra zi dimineata cand vede ca il imbrac deja incepe sa planga, stie ca merge la cresa si nu imi mai da drumul.
    Educatoarea mi-a scris aproape zilnic si mi-a trimis poze, vineri a fost o zi mai buna...a plans cand l-a lasat tata la cresa dar la 12 cand l-a luat a fost foarte fericit. Inca nu se joaca cu copii , dar nu mai plange asa ca m-am mai linistit!

Mai putin si ceasul arata miezul noptii, va fi din nou luni vom vedea daca in saptamana 2 va fi mai bine.

Comments

  1. Cred că toate avem sentimentul ăsta ,mie îmi părea rău că nu puteam vedea ce face acolo! Trecem noi și peste asta nu avem încotro

    ReplyDelete
  2. Te inteleg perfect si sa stii ca si eu am plans. Inca am in minte un episod ciudat de la inceputurile gradinitei cand i-am dat copilul educatoarei, plangea de se auzea cu usa inchisa, sotul ma astepta pe hol si am incercat sa schitez un zambet si m-a bufnit plansul. Am niste amintiri tare dureroase din acea perioada si sper sa uite si ea acele episoade

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Saptamana 2,3,4 de cresa-evolutie

Buna, eu sunt......