Buna, eu sunt......

Bine v-am gasit eu sunt Lucia, mamica lui Stefan! Astazi incep un nou blog, rupt complet de cel vechi care este in proportie de 90% pe beauty . 
 Dupa ce am tot fost indemnata sa scriu despre viata mea de cand a aparut Stefan m-am gandit sa dau curs acestui indemn asa ca aici voi scrie despre: experientele noastre cu bebe, achizitii si alte chestii legate de acest subiect.
Astept de asemenea sugestiile voastre daca le aveti si ce v-ar interesa sa cititi !
Postari legate de Stefan mai gasiti aici:

Povestea lui Stefan
Cum au trecut cele 9 luni de sarcina
Primele 6 luni cu bebe
Jucarii pentru copii de la 0 la 12 luni
Ingrijirea naturala pentru cei mici
Baby skin care

Comments

  1. Mult succes cu noul blog! Despre copii ar fi o mulțime de informații de la produse de îngrijire potrivite pentru ei la amenajarea camerei, etc.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc...la asta m-am gandit, sa fie util si altora ...:*

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Saptamana 2,3,4 de cresa-evolutie

Am inceput cresa, saptamana 1....